sobota, 07 marca 2009
Plusy i Minusy BLOX

Plusy:

- już go znam,

- wiem co i jak

- przyzwyczajenie

Minusy:

- nie ma powiadomień, że znajomi z listy napisali coś we własnym blogu

 

3 do 1

Cóż,  przyzwyczaić się można do wszystkiego, zaznajomić ze wszystkim również, no to remis 3 - 3

zaczynam testować nowy blog, na razie to tylko testy, ale i tak zapraszam http://kawa80.blogspot.com/

środa, 04 marca 2009
Serwetki brugijskie

Tyle razy patrzyłam na tą serwetkę i nigdy mi się nie podobała, aż tu pewnego dnia córcia widząc że szydełkuję, zadała mi pytanie. Mamo, a zrobisz dla mnie też serwetkę? Cóż, dziecku się nie odmawia. Dałam jej stos gazetek jaki leżał akurat koło mnie i powiedziałam. Wybierz sobie! Wybór padł właśnie na tą. Nie dyskutowałam ani że mi się nie podoba tylko zaczęłam robić. W każdym kółeczku i brzeg serwetki wplecione są koraliki. Niestety zdjęcie nie pokazuje tego dokładnie gdyż są one półprzeźroczyste. Po skończeniu sama sobie zadałam pytanie, jak to się stało, że wcześniej tej serwetki nie zrobiłam, przecież jest piękna. Kurcze, ma ta moja córcia gust, ciekawe po kim ;)

 

Serwetka wykonana stylem burgijskim, biała z różowymi kwiatkami i koralikami

 A ta serwetka to efekt końcowyCosikowej Zabawy jaka toczyła się na Talenciku. Przepraszam za jakość zdjęcia ale niestety, nie mam dobrego aparatu i muszę ostatnimi czasy zadowalać się telefonem komórkowym.

 

serwetka wykonana stylem burgijskim, zielona z żółtymi kwiatkami

 

środa, 25 lutego 2009
Duszka
Nie myślcie że idę na sępa, ale jak ujrzałam ile tego zaproponowała Duszka to aż mnie zastanowiło ile jeszcze w domu może mieć
wtorek, 17 lutego 2009
o cukierkach

Na cukierki owe nie liczę bo szczęścia w losowaniach nie mam, ale integracje różnorakie lubię

 

poniedziałek, 16 lutego 2009
Troszkę o sobie...

Dziś troszkę o sobie.

Parę lat do tyłu zrobiłam szydełkiem baranka. Pokazałam na forum. Wzór zaraz wszystkim się spodobał. Pokazałam też etapy jak go wykonać. Dobrzy ludzie chętnie go wykonywali i nie zapominali wspomnieć od kogo mają wzór. Niestety nie na wszystkich forach jestem wstanie być. Tego nikt chyba nie potrafi. Znalazła się też pewna dziewczyna która ten mój tutorial skopiowała, wykonała niby swój własny i pokazała na innym forum. Oczywiście honory przy tym zebrała, niestety o mnie wspomnieć zapomniała :(. Od tamtego czasu zwątpiłam w ludzi. Przestałam cokolwiek pokazywać. Zaniedbałam swoją stronę z tutorialami. Może właśnie dlatego teraz wygląda tak jak wygląda :( Po co pokazywać cokolwiek skoro pies z kulawą nogą potem ani o tobie nie wspomni. Po jakimś czasie, za pewną namową, znów zróciłam do pokazywania tutoriali. Między innymi tak powstały moje "Cosie" Dziś wykonałam fajnego baranka. Niby nie powinno się samego siebie chwalić, ale jeśli zrobię coś co mnie samej się podoba, to okazuje się że wszyscy są też tego samego zdania. Teraz zadaje sobie jednak pytanie. Pokazać? Czy nie pokazać? Zostawić dla siebie, czy niech dłubie cały świat :(

Dołączam za to coś na osłodę ucha. 

 

Rain Man Theme - Hans Zimmer

piątek, 13 lutego 2009
Coś Wielkanocnego

Od momentu kiedy zrobiłam to cudo po raz pierszy mineło już kilka lat, 3? może nawet 4lata! Nie pamiętam. Starzy wyjadacze wiedzą co to jest, nowi chętnie biorą udział w zabawie. I was również Zapraszam, Wielkanocny nastrój tuż tuż.

 

baranek

 

czwartek, 12 lutego 2009
Kreativ Blogger

Ktoś zrobił mi dziś niespodziankę. Niespodzianka o tyle udana gdyż zupełnie się jej nie spodziewałam. Tą niespodzianką jest wyróżnienie KREATIV BLOGGER jakie otrzymałam od dorotaluk.blox

darmowy hosting obrazków

To wyróżnienie bardzo mnie cieszy gdyż nie sądziłam iż mój blog może się naprawdę komuś podobać. Jest on skromny niestety w słowa, ale tak jakoś się z regóły układa że gdy chce dodać jakąś notkę kumulacja zmęczenia po całym dniu zabiera mi słowa, pozostają tylko zdjęca i refleksja: i tak nikt pewnie tego nie czyta. A teraz zamieszczam zasady przyznawania wyróżnienia:


-na swoim blogu zamieszczamy logo KREATIV BLOGGER,oraz informujemy kto przyznał wyróżnienie


-nominujemy 7 lub więcej blogów do nagrody,podajemy link każdego z blogów


-informujemy wyróżnionego o nominacji.


MOJE WYRÓŻNIENIA:)


* dorotaluk.blox - nie, to nie dlatego że ona mnie to ja jej, po prostu lubię ten blog.
* jasmin62.blox - są na tym świecie ludzie którzy coś tam dłubią i wydaje im się że zrobili coś ładnego, cóż jeśli chodzi o ten blog... jak już ona coś stworzy to brak słów .... bo takie piękne. Wchodzę na ten blog i podziwiam. Wiem że nie znajdę tam nigdy chałtury.
* splocik.blox - bardzo lubię tu zaglądać, a dzięki stroną które poleciła znalazłam dużo fajnych rzeczy które mnie szczególnie interesują
* koroneczki.blox - podziwiam
* dagi35.blox/ - uwielbiam patrzeć na jej wszystkie dłubanki
* br0mba.blox- podziwiam
* siódme wyróżnienie jest wolne, czeka na kogoś komu jeszcze kiedyś je przyznam

wtorek, 10 lutego 2009
o książkach

Kupiłam ostatnio kilka książek. Przeczytaną już mam Blondynke. Fajna, polecam. Lubię takie książki z humorem. Kiedy czytałam o tym jak to się pani Beata żabą umyła, ech, o mało nie padłam ze śmiechu

 

książka

 

czwartek, 29 stycznia 2009
Spełniam prośbę
Tak proszę i proszą o tego nowego Cosia. Jak tu odmówić. Zapraszam
środa, 28 stycznia 2009
Over the rainbow
Gdzieś po drugiej stronie tęczy
Biegnie droga
Jest tam kraina, o której słyszałem
W jednej z kołysanek

Gdzieś po drugiej stronie tęczy
Niebo jest błękitne
Tam twoje nawet najskrytsze sny
Naprawdę spełniają się

Pewnego dnia pragnę znaleźć się na gwiazdce
Obudzić się gdzieś, zostawiając w tyle obłoki
Gdzie problemy jak krople rozpływają się
Wysoko nad szczytami kominów
Tam możesz mnie znaleźć

Gdzieś po drugiej stronie tęczy
Latają ptaszki
Praszki latają po drugiej stronie tęczy
Więc dlaczego, dlaczego nie ja?

Pewnego dnia pragnę znaleźć się na gwiazdce
Obudzić się gdzieś, zostawiając w tyle obłoki
Gdzie problemy jak krople rozpływają się
Wysoko nad szczytami kominów
Tam możesz mnie znaleźć

Gdzieś po drugiej stronie tęczy
Latają ptaszki
Praszki latają po drugiej stronie tęczy
Więc dlaczego, dlaczego nie ja?

Jeśli szczęśliwy ptaszek lata
poza granicami tęczy
dlaczego, dlaczego ja nie mogę?


Listen "Over The rainbow"
Download for free "Over The rainbow" mp3
 
1 , 2 , 3 , 4 , 5 ... 8